REFERENCE / zakovo
ZAKOVO
Firmě ZAKOVO pomáháme více než 15 let

Před zavedením systému informace putovaly po firmě na papírech.
Společnost po analýze tehdejšího stavu procesů vykazovala značné nedostatky, jak v evidenci výroby a práce, tak v oblasti cenové politiky. Efektivity nebylo docíleno ani v evidenci rozpracované výroby. Tyto nedostatky společnosti odhalila až naše analýza. Když firma zjistila zlepšení, které umožňují moderní technologie, tak neváhala.
Jak jsme postupovali
- Po dvou úvodních schůzkách a upřesnění potřeb, byla sepsána smlouva a uhrazena zálohová faktura.
- Instalace systému proběhla během dvou dnů – montáž terminálů, instalace systému na server, základní naplnění daty a úvodní zaškolení.
- Následovalo měsíční zkušební období zakončené dvoudenní konzultací, předání řešení na míru pro duplikování zakázek a celkové doškolení k užívání systému.
- Společnost ZAKOVO s.r.o. využívala helpdesk a vzdálenou podporu v případě, že si se systémem nevěděla rady.
Po zavedení se začalo vše měnit k lepšímu
V rámci zavedení první generace MES systému eMISTR se firmě podařilo mít:
- Kompletní přehled nad zakázkami (termíny, plnění norem, kalkulace skutečné ceny zakázky).
- Rychlou evidenci opakujících se zakázek s časy daných prací.
- Automatický systém kontroly cen.
- Automatizovaný import výrobních zakázek ze systému SAP.
- Evidenci skladů a veškerého materiálu.
- Automatický výdej materiálu a odpis materiálu na zakázky.
- Objednávání materiálu na základě predikce budoucích zakázek.
- Okamžitou kontrolu chodu / hospodaření firmy pro vedoucí pracovníky.
Výsledek po prvním roce fungování:
Úspora
administrativy
62 %
Zvýšení
obratu firmy
40 %
Zefektivnění
práce
32 %
Firma rostla a požadavky se zvyšovaly
Jak firmě rostly obraty, tak chtěla měřit více částí výroby. Nás to nutilo neustále vylepšovat systém. S firmou ZAKOVO jsme začínali na 1. generaci, nyní je eMISTR 2.0, který je 4. generací výrobního systému.
ZAKOVO si uvědomuje nové příležitost se zase posunout dál a nyní mapuje naše možnosti, protože chce dál optimalizovat svou výrobu a zisk, aby nezaspala dobu.

Nechápu, jak jsme bez systému
mohli existovat
„Se společností Agerit spolupracujeme od roku 2009, kdy jsme zakoupili první verzi systému. Po dvou letech užívání jsme si už nedokázali představit, že bychom se měli vrátit zpět k papírovým výkazům a excelům. Za velké pozitivum považujeme komplexnost rozsahu IT služeb firmy Agerit a možnost rozšířit systém o zakázkové moduly a funkce nad již hotovým a rozsáhlým jádrem systému.“
Lubomír Zahradník
jednatel společnosti
Znalosti a zkušenosti nám pomáhají najít ideální řešení i pro vás.
Nebo nám rovnou zavolejte: +420 732 269 264